Prematrícula 20-21

PREMATRÍCULA CURS 2020-21

En aquesta pàgina podràs descarregar-te el document de prematrícula que faràs arribar a la secretaria del centre seguint les següents instruccions:

Entra en l’ensenyament que cursaràs en el 2020-21 (ESO, BATXILLERAT) clicant en els enllaços que apareixen a la fi d’aquestes instruccions.
Descarregat el document del nivell educatiu al que promociones el curs vinent.
Ompli el qüestionari en el mateix document, posant molta atenció a tot el que se’t demana. En l’apartat de la signatura/firma posarà el seu nom complet el progenitor/a, tutor/a.
Una vegada estiga complet el guardes. És molt important saber on el guardes.

Has de fer-nos arribar el document enviant un correu electrònic en el qual l’assumpte serà el grup en el què estàs matriculat/da en el curs actual i el teu nom complet (en aquest ordre: GRUP-NOM COMPLET, i et recordem que quan diem grup és 2ESOA, 3ESOD,...amb la lletra) a la següent adreça de correu electrònic:

EL TERMINI PER A ENVIAR-LO ÉS FINS AL 22 DE MAIG.

LA DOCUMENTACIÓ QUE FALTA PER COMPLETAR LA MATRÍCULA ES DEMANARÀ MES ENDAVANT, QUAN LA SITUACIÓ MILLORE.

SI TENS ALGUN DUBTE O NECESSITES AJUDA POTS CONTACTAR AMB EL/LA TEU/A TUTOR/A.

TAMBÉ POTS ENVIAR LA TEUA CONSULTA A L’ADREÇA DE CORREU ELECTRÒNIC DE LA SECRETARIA DEL CENTRE: (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.)

L’ALUMNAT QUE ACABA 4t DE LA ESO HAURÀ DE FER SOL·LICITUD D’ADMISSIÓ PER A BATXILLERAT O CICLES FORMATIUS EN LES DATES QUE ESTABLEIX LA CONSELLERIA EN EL CALENDARI D’ADMISSIÓ

L’ALUMNAT DE PROGRAMES; COMPENSATÒRIA, PMAR I PR4, PRESENTARAN LA PREMATRÍCULA EN JULIOL.(ES COMUNICARÀ PROCEDIMENT)

L’ALUMNAT DE 1r DE CICLES FORMATIUS I 1r D’FP BÀSICA PRESENTARAN LA MATRÍCULA PER A 2n EN EL MES DE JULIOL.(ES COMUNICARÀ PROCEDIMENT)