La comunidad educativa del IES Canónigo Manchón os desea un buen curso escolar 2019-2020. ¡Bienvenid@s!

BECAS CURSO 2019-2020

Abierto período de solicitud de becas. Más información aquí.

Admisión curso 19-20

Premis Primària

6 PREMIS AL RENDIMENT ACADÈMIC EN PRIMÀRIA

L'alumnat següent: María Aguirre Gomis, Angelina Gómez Maciá, Pablo González Carreres, provinents els tres del CEP Pintor Julio Quesada així com Noelia Garro Pascual, Verónica Garro Pascual y Juan Carlos Valentín Pérez del CEIP Miguel Hernández, han sigut guardonats per la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport pel seu rendiment acadèmic durant el curs 2017-2018. Els sis estudiants, que a hores d'ara es troben matriculats en primer d'ESO a l'IES Canónigo Manchón rebran la certificació del seu reconeixement en un acte oficial que a l'efecte establirá la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.

Estos guardons han sigut publicats segons Resolución de 8 de octubre de 2018, de la Dirección General de Política Educativa, por la que se conceden los premios extraordinarios al rendimiento académico de Educación Primaria correspondientes al curso 2017-2018 seguint la normativa establerta per la Orden 59/2010 de 2 de junio de la Conselleria de Educación, por la que se regula la mención honorífica y la convocatoria de los premios extraordinarios al rendimiento académico de Educación Primaria de la Comunitat Valenciana a partir del curso 2009-2010.

El Director de l'IES Canónigo Manchón, Francisco Javier Ramírez ha volgut aprofitar estos reconeixements per expresar l'orgull que sent per la qualitat de l'alumnat del centre i per la qualitat de l'ensenyament dels col·legis públics adscrits a l'IES Canónigo Manchón. Francisco Javier Ramírez Riquelme vol donar, en nom de tota la comunitat educativa de l'IES Canónigo Manchón, una gran enhorabona a l'alumnat reconegut, a les seues famílies i, como no, als professionals que fan un gran treball als col·legis de procedència de l'alumant guardonat.