cabecera5.jpg
La comunitat educativa de l'IES Canónigo Manchón desitja a tothom: alumnat, mares, pares i a totes les persones de Crevillent, un bon curs escolar 2017-2018.

DEPARTAMENT D'INFORMÀTICA

PROFESSOR
CÀRREC
CORREU
Trinidad Milagros García Pérez

Cap Departament

Coor TIC

Francisco Javier Ramírez Riquelme  Director
Sonia Gamayo Serna

Concurs de fotografia

• Publicat el Dissabte, 15 Març 2014 20:45
  • Escrit per Super User
  • Vist: 202
  • 15 Mar

Si vols participar...

Hi ha premis per als tres primers finalistes. Tens fins al 29 d'abril per a poder presentar una foto.

¡Anima't!

Visita al museu d'informàtica

• Publicat el Dimecres, 13 Març 2013 14:52
  • Escrit per Super User
  • Vist: 242
  • 13 Mar

ANEM AL NOSTRE MUSEU D'INFORMÀTICA

El pròxim divendres 22 de març, alumnes de 4t d'ESO, 1er de BAT i 2n de BAT, acompanyats per 2 professores d'informàtica, visitarem el museu d'informàtica que es troba a la Universitat Politècnica de València.

cropped-logo es1

Informació trobada a la web de la politècnica:

Documental anomenat “El ordenador”, dins de la sèrie Modern Marvels del canal de televisió Historia. L’enllaç fa referència a la primera de les tres parts de què consta aquest documental de 45 minuts de duració, i pot ser utilitzat per a joves i adults.

Tríptic del museu
Per obtindre més informació de la visita ací teniu l'enllaç:
Museu Politècnica de València