cabecera.jpg
La comunitat educativa de l'IES Canónigo Manchón desitja a tothom: alumnat, mares, pares i a totes les persones de Crevillent, un bon any 2017.

DEPARTAMENT D'INFORMÀTICA

PROFESSOR
CÀRREC
CORREU
Trinidad Milagros García Pérez

Cap Departament

Coor TIC

Francisco Javier Ramírez Riquelme  Director
Sonia Gamayo Serna

Concurs de fotografia

Si vols participar...

Hi ha premis per als tres primers finalistes. Tens fins al 29 d'abril per a poder presentar una foto.

¡Anima't!

Visita al museu d'informàtica

ANEM AL NOSTRE MUSEU D'INFORMÀTICA

El pròxim divendres 22 de març, alumnes de 4t d'ESO, 1er de BAT i 2n de BAT, acompanyats per 2 professores d'informàtica, visitarem el museu d'informàtica que es troba a la Universitat Politècnica de València.

cropped-logo es1

Informació trobada a la web de la politècnica:

Documental anomenat “El ordenador”, dins de la sèrie Modern Marvels del canal de televisió Historia. L’enllaç fa referència a la primera de les tres parts de què consta aquest documental de 45 minuts de duració, i pot ser utilitzat per a joves i adults.

Tríptic del museu
Per obtindre més informació de la visita ací teniu l'enllaç:
Museu Politècnica de València