La comunitat educativa de l'IES Canónigo Manchón dóna la benvinguda a tots els nous membres: alumnat, mares, pares, tutors i professors i desitja a tots un bon curs escolar 2018-2019.

INICI AMPA

Racó de Lectura - III Edició

• Publicat el Diumenge, 19 Novembre 2017 22:26
  • Escrit per Super User
  • Vist: 141
  • 19 Nov

Des de l'IES Canónigo Manchón, amb la col·laboració de l'AMPA, tornem a posar en marxa el Racó de Lectura. Esta activitat consisteix en la lectura d'un llibre seleccionat enguany pel nostre alumnat, la seua presentació, també a càrrec de l'alumnat, i un diàleg posterior a la lectura. El llibre es prestarà gratuïtament i després de la seua devolució s'hi incorporarà a la Biblioteca del centre. Del finançament s'encarrega l'AMPA.

Teniu més informació i fulls d'inscripció al següent document: Informació-inscripció

El Racó de la Lectura està obert a tot l'alumnat, professorat, famílies i totes aquelles persones que gaudixen amb la lectura. La nostra primera trobada serà el 30 de novembre a les 19:30 hores a la Sala d'Usos Múltiples de l'institut.

Última publicació

Asamblea AMPA

Asamblea General Extraordinaria de la Asociación a celebrar el próximo día 13 de Diciembre de 2017

Llegeix més...