INICI AMPA

Racó de Lectura-IV Edició

Racó de lectura curs 2018-2019

Encetem una nova edició del racó de lectura amb la col·laboració de l'AMPA. Aquesta és la quarta edició i com hem fet altres edicions anteriors, la primera lectura serà en castellà, "Marina", de l'escriptor Carlos Ruiz Zafón. Esperem i desitgem que us animeu, tant alumnes com familiars i professors. El curs passat van ser sessions molt interessants organitzades i presentades per alumnes del centre. Enguany, també ho faran i esperem que us agraden a tots. L'enllaç damunt la foto et proporcionarà el document d'inscripció. Us esperem el 13 de desembre a la sala d'usos múltiples.

Anima't!

II Edición Racó de lectura

Curso 2016-2017

El próximo 15 de diciembre comienza la segunda edición del "Racó de lectura". El año pasado empezamos este proyecto colaborando padres, profesores y alumnos. El AMPA proporcionó los libros propuestos en las lecturas para cada uno de los asistentes, libros que luego pasaron a formar parte de la biblioteca del centro.

Este año, se pretenden realizar 4 lecturas, una en cada lengua que se estudia en nuestro instituto: castellano, valenciano, inglés y francés. No es necesario conocer los idiomas, pues estarán traducidas para los que no sepan leer las obras originales. Cualquier información adicional, así como la hoja de inscripción la encontraréis en el documento que se adjunta. Podéis rellenarla y entregarla en secretaria. No faltéis, cuantos más seamos, más experiencias enriquecedoras podremos vivir.

Documento para descargar aquí

Racó de Lectura - III Edició

Des de l'IES Canónigo Manchón, amb la col·laboració de l'AMPA, tornem a posar en marxa el Racó de Lectura. Esta activitat consisteix en la lectura d'un llibre seleccionat enguany pel nostre alumnat, la seua presentació, també a càrrec de l'alumnat, i un diàleg posterior a la lectura. El llibre es prestarà gratuïtament i després de la seua devolució s'hi incorporarà a la Biblioteca del centre. Del finançament s'encarrega l'AMPA.

Teniu més informació i fulls d'inscripció al següent document: Informació-inscripció

El Racó de la Lectura està obert a tot l'alumnat, professorat, famílies i totes aquelles persones que gaudixen amb la lectura. La nostra primera trobada serà el 30 de novembre a les 19:30 hores a la Sala d'Usos Múltiples de l'institut.

Última publicació

Asamblea AMPA

Asamblea General Extraordinaria de la Asociación a celebrar el próximo día 13 de Diciembre de 2017

Llegeix més...