La comunitat educativa de l'IES Canónigo Manchón us desitja un bon curs escolar 2019-2020. Benvinguts i benvingudes!

LLIBRES DE TEXT CURS 2020-2021

Publicats llibres de text curs 2020-2021. Més informació ací o directament en nova web del centre ací.

Projectes Erasmus

Admissió curs 20-21

Proves d'accés 20-21

Sant Joan Bosco 2013

Aquest any 2013 si hem celebrat la tradicional jornada de Sant Joan Bosco. De nou un ventall d'activitats programats i realitzats pels diferents departaments de l'institut, han tingut lloc en el marc de 16 tallers, la majoria d'ells amb propostes culturals, de llengua...de gastronomia, dels diferents grups i sensibilitats que conviuen al nostre centre. La Haima, el taller de fotografia 3D, el pub english, els francesos creps, l'orxata valenciana, el formatge de la Manxa i els pastissos de les receptes de les nostres iaies, han sigut gaudits, viscuts, experimentats... pels nostres alumnes.

Cal destacar la col·laboració de la societat Aclivis de muntanyisme pel muntatge i assessorament del taller de la tirolina per al que igualment l'ajuntament de Crevillent ens ha facilitat part del material necessari.

Per finalitzar, Marcos García Ramos, gran campió d'escacs a la nostra comunitat, ha celebrat una partida múltiple amb els nostres alumnes estimulant-los i animant-los en aquest esport.