No continues navegant per aquesta web. Està en desús.

Accedeix a la nova web en el següent enllaç:

AQUESTA WEB NO ESTÀ EN FUNCIONAMENT

Aquesta web ja no serà actualitzada. Totes les novetats del centre es publicaran en la nova web de PortalEdu.

Si cliqueu l'enllaç, us portarà a la nova web. Disculpeu les molèsties.

Premi del públic en la MICE

PREMI MICE DEL PÚBLIC EN LA CATEGORIA BATXILLERAT

El nostre centre ha participat per primera vegada en el Festival MICE de València (Mostra Internacional de Cinema Educatiu). En aquesta 8a edició, el Consell d'Educació de la Generalitat Valenciana, ha presentat una nova categoria, anomenada RqRqR, que promou la lliuta pels valors com la igualtat, la independència, el respecte, la lluita contra la violència de gènere....

Les alumnes Paula Sánchez, Paula Alarcón, Llum Burgada, Aitana Asensio i Celia Arabid i els alumnes Arturo Soriano i Enrique Alfonso, han estat guardonats en la categoria batxillerat de la secció RqRqR amb el curt de "Nora".

Aquest curt el prepararen el curs passat per al racó de lectura per a presentar el llibre de Jesica Fortuny, que tracta la violència de gènere i la igualtat d'oportunitats per a les dones.

Al llarg de tota la secundària i batxillerat, aquests alumnes i altres companys i companyes que no participaven en aquest curt, però sí en altres, han realitzat molts vídeos i han participat molt activament en les activitats proposades en el centre. Ha sigut un grup fantàstic i molt treballador. Els desitgem un bon futur!

Podeu veure la gala de premis que van retransmetre en directe el diumenge 17 de maig per instagram @festivalmice

Enhorabona pel treball!!!