La comunitat educativa de l'IES Canónigo Manchón us desitja un bon curs escolar 2019-2020. Benvinguts i benvingudes!

PROVES D'ACCÉS A CICLES CURS 2020-2021

Termini d'inscripció obert del 25 al 29 de maig. Més informació ací.

Projectes Erasmus

Admissió curs 20-21

Proves d'accés 20-21

Prematrícula 20-21

Plataforma AULES

INFORMACIÓ SOBRE L'ÚS DE LA PLATAFORMA AULES

Como a resposta a molts dubtes que han anat sorgint, us hem preparat aquestes petites indicacions:

• Seria convenient que els i les alumnes utilitzaren els programes que solem utilitzar en el centre. Aquests són lliures i multiplataforma, és a dir, els podem descarregar gratuïtament i funcionen igual en tots els sistemes operatius. El més necessari és el paquet d'oficina Libreoffice. Us deixem ací l'enllaç de descàrrega. Només heu de triar el vostre sistema operatiu.

• Com lliurar les tasques en AULES. Encara que hi ha molta informació en la xarxa sobre el tema, us hem preparat una petita explicació sobre com enviar les tasques en aquest vídeo. Si us sorgeix qualsevol problema, no dubteu a preguntar-nos.

• Tots els i les alumnes tenen accés a un curs anomenat "Material d'orientació i enquestes". Ací hem posat material d'ajuda, vídeos d'altres centres, fòrums per a resoldre dubtes... Us animem que entreu i llegiu la informació. I si teniu més dubtes, useu els fòrums per a preguntar i us respondrem al més prompte possible.

• Per últim, aconsellar-vos que si en una determinada hora no podeu entrar, ho intenteu més tard. La plataforma funciona en condicions, però en determinats moments es col·lapsa. L'ideal seria descarregar el material, sortir de la plataforma, fer el nostre treball i finalment, entrar per a lliurar la tasca, mai deixant-ho per a l'últim moment, perquè ja sabeu tots i totes que la tecnologia pot fallar.

Molt ànim, salut i paciència