No continues navegant per aquesta web. Està en desús.

Accedeix a la nova web en el següent enllaç:

AQUESTA WEB NO ESTÀ EN FUNCIONAMENT

Aquesta web ja no serà actualitzada. Totes les novetats del centre es publicaran en la nova web de PortalEdu.

Si cliqueu l'enllaç, us portarà a la nova web. Disculpeu les molèsties.

Plataforma AULES

INFORMACIÓ SOBRE L'ÚS DE LA PLATAFORMA AULES

Como a resposta a molts dubtes que han anat sorgint, us hem preparat aquestes petites indicacions:

• Seria convenient que els i les alumnes utilitzaren els programes que solem utilitzar en el centre. Aquests són lliures i multiplataforma, és a dir, els podem descarregar gratuïtament i funcionen igual en tots els sistemes operatius. El més necessari és el paquet d'oficina Libreoffice. Us deixem ací l'enllaç de descàrrega. Només heu de triar el vostre sistema operatiu.

• Com lliurar les tasques en AULES. Encara que hi ha molta informació en la xarxa sobre el tema, us hem preparat una petita explicació sobre com enviar les tasques en aquest vídeo. Si us sorgeix qualsevol problema, no dubteu a preguntar-nos.

• Tots els i les alumnes tenen accés a un curs anomenat "Material d'orientació i enquestes". Ací hem posat material d'ajuda, vídeos d'altres centres, fòrums per a resoldre dubtes... Us animem que entreu i llegiu la informació. I si teniu més dubtes, useu els fòrums per a preguntar i us respondrem al més prompte possible.

• Per últim, aconsellar-vos que si en una determinada hora no podeu entrar, ho intenteu més tard. La plataforma funciona en condicions, però en determinats moments es col·lapsa. L'ideal seria descarregar el material, sortir de la plataforma, fer el nostre treball i finalment, entrar per a lliurar la tasca, mai deixant-ho per a l'últim moment, perquè ja sabeu tots i totes que la tecnologia pot fallar.

Molt ànim, salut i paciència