La comunitat educativa de l'IES Canónigo Manchón us desitja un bon curs escolar 2019-2020. Benvinguts i benvingudes!

BEQUES CURS 2019-2020

Obert període de sol·licitud de beques. Més informació ací.

Admissió curs 19-20

Caminant amb cor i cap

Convivència al centre

L'equip de convivència està format per un grup de professors i professores amb la intenció d'ajudar als i les alumnes a respectar-se, dialogar, empatitzar i sobretot, aprendre a resoldre conflictes utilitzant les paraules amb educació i sense arribar a la violència.

La finalitat és aconseguir que el pas del nostre alumnat per l'institut siga el més agradable possible i que a més de conceptes, puguen aprendre a ser persones respectuoses amb els altres.

De moment, l'equip està format per professors, però dins del projecte "Caminant amb cor i cap" tenim la intenció de formar als alumnes que estiguen interessats perquè en un futur, siguen ells els que ajuden als companys que ho necessiten en la resolució de conflictes.

Podeu seguir-nos en Instagram