La comunitat educativa de l'IES Canónigo Manchón us desitja un bon curs escolar 2019-2020. Benvinguts i benvingudes!

BEQUES CURS 2019-2020

Obert període de sol·licitud de beques. Més informació ací.

Admissió curs 19-20

Premis olimpiades

OLIMPIADES

El nostre alumne, Alejandro Mendiola Pastor va rebre el passat dijous dia 16 de maig de 2019, les seues medalles corresponents a les Olimpiades de Matemàtiques, Física, Química i Economia de la Universitat Miguel Hernández. Els resultats d'Alejandro han estat absolutament impressionants, va participar en Matemàtiques, Física i Química i en les tres va obtenir medalla. En Matemàtiques el tercer lloc, en Química el tercer lloc i en Física el segon lloc. La comunitat educativa de l'IES CANÓNIGO MANCHÓN està d'enhorabona pels magnífics resultats d'Alejandro. Felicitacions a Alejandro, al seu professorat, Luis Manchón Mas, Pilar Mas Mas i Fina Grau García, i a tota la família d'Alejandro.

Ací teniu alguna foto però al Facebook en teniu més.