La comunitat educativa de l'IES Canónigo Manchón us desitja un bon curs escolar 2019-2020. Benvinguts i benvingudes!

BEQUES CURS 2019-2020

Obert període de sol·licitud de beques. Més informació ací.

Admissió curs 19-20

Olimpiades UMH

MEDALLES EN LES OLIMPÍADES CIENTÍFIQUES

L'alumne de segon de Batxillerat de l'IES CANONGE MANCHÓN Alejandro Mendiola Pastor ha aconseguit diverses medalles en les diferents olimpíades organitzades per la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

En concret, el passat 18 de gener, Alejandro va obtindre un molt meritori tercer lloc en l'Olimpíada de Matemàtiques. Alejandro va concórrer acompanyat d'altres companys que també van obtindre llocs molt destacats. En concret, Enrique Alfonso Carreres quinzé lloc, Carlos Quesada Pérez dotzé lloc i Víctor Amorós Reche el nové lloc. Al maig se celebrarà el lliurament de guardons per aquesta olimpíada matemàtica.

A més a més d' aquest resultat, el professorat de Física i Química també va animar l'alumnat a participar i també va haver-hi participació de l'IES Canónigo Manchón en l'Olimpíada de Química, celebrada el passat 7 de març i en l'Olimpíada de Física celebrada el 14 de març, totes dues al Campus d'Elx de la Universitat Miguel Hernández.

En l'Olimpíada de Química, Alejandro va obtindre un tercer lloc que, a més, en aquest cas, li servirà per a classificar-se per a la fase nacional que es desenrotllarà els dies 18,19 i 20 de maig de 2019 a Santander. En l'Olimpíada de Física, Alejandro va obtindre un segon lloc que també li ha servit per a classificar-se per a la fase nacional que se celebrarà entre el 25 i el 28 d'abril a Salamanca.

El Director de l'IES Canonge Manchón vol reconéixer la gran capacitat de treball, organització, intel·ligència i qualitat humana d'Alejandro, alumne que ja va rebre el Premi al Rendiment Acadèmic en l'ESO i que està demostrant el nivell de qualitat que hi ha a l'escola pública. Per la seua part, el professorat de Matemàtiques, Física i Química ha expressat la satisfacció pels resultats d'Alejandro i dels companys que van participar juntament amb ell en les olimipíades i que també han obtingut llocs molt meritoris.