La comunitat educativa de l'IES Canónigo Manchón dóna la benvinguda a tots els nous membres: alumnat, mares, pares, tutors i professors i desitja a tots un bon curs escolar 2018-2019.

BEQUES CURS 2018-2019

Obert període de sol·licitud de beques. Més informació ací.

Beques 2018-2019

XII Concurs Projectes empresarials

XII CONCURS DE PROJECTES
 EMPRESARIALS

L'IES Canonge Manchón i la Regidoria de Foment Econòmic, Formació i Comerç de l'Ajuntament de Crevillent són conscients de la importància que té la creació d'empreses per a la dinàmica de l'economia i l'ocupació; i, en conseqüència, convoquen el XII Concurs de Projectes Empresarials.

La finalitat d'aquest concurs és impulsar la creació de noves empreses o idees empresarials. Es pretén impulsar entre els joves de la localitat valors i aptituds característics de la cultura emprenedora, fomentar l'esperit emprenedor i buscar mecanismes i fórmules que donen suport  als potencials emprenedors.

BASES DEL CONCURS

BASES DEL CONCURSO EN CASTELLANO