La comunitat educativa de l'IES Canónigo Manchón dóna la benvinguda a tots els nous membres: alumnat, mares, pares, tutors i professors i desitja a tots un bon curs escolar 2018-2019.

BEQUES CURS 2018-2019

Obert període de sol·licitud de beques. Més informació ací.

Beques 2018-2019

METEOROLOGIA

Racó de Lectura

Des de l'IES Canónigo Manchón, amb la col·laboració de l'AMPA, tornem a posar en marxa el Racó de Lectura. Esta activitat consisteix en la lectura d'un llibre seleccionat enguany pel nostre alumnat, la seua presentació, també a càrrec de l'alumnat, i un diàleg posterior a la lectura. El llibre es prestarà gratuïtament i després de la seua devolució s'hi incorporarà a la Biblioteca del centre. Del finançament s'encarrega l'AMPA.

Teniu més informació i fulls d'inscripció al següent document: Informació-inscripció

El Racó de la Lectura està obert a tot l'alumnat, professorat, famílies i totes aquelles persones que gaudixen amb la lectura. La nostra primera trobada serà el 30 de novembre a les 19:30 hores a la Sala d'Usos Múltiples de l'institut.