cabecera2.jpg
La comunitat educativa de l'IES Canónigo Manchón desitja a tothom: alumnat, mares, pares i a totes les persones de Crevillent, un bon any 2017.

Fotos Visita portes obertes

El passat dimarts 6 d'abril, vam tindre la jornada de portes obertes per a tothom que volguera visitar el nostre centre.

Al matí, vam rebre la visita dels alumnes de 6é dels col·legis adscrits al Canonge Manchón (CEIP Miguel Hernández, CP Julio Quesada, CEIP Párroco Francisco Mas, CEIP Ntra Sra de la Esperanza, CP San Luis Gonzaga i el Puig Jover).

La visita va constar de dues parts:

• un recorregut pel centre visitant totes les dependències amb la novetat que els guies eren alumnes voluntaris de 3r d'ESO en lloc de professors
  • i una xarrada a la sala d'usos múltiples explicant-los el funcionament del centre. Finalment, se'ls va repartir una samarreta i una gorra del centre com a recordatori d'aquesta primera visita al centre que, a partir del següent curs, formarà part de les seues vides.

Podeu veure ací fotos de grup i moments de la visita.

A la vesprada va ser el torn dels pares. A mesura que anaven arribant, es formaven grups de visita per recórrer el centre i conéixer les dependències que utilitzaran els seus fills el curs vinent. Més tard, al voltant de les 19:00h, van tindre una xarrada del director a la sala d'usos múltiples.

Finalment, van fer un últim recorregut pel centre per a aquells pares que no van poder arribar a temps de les visites anteriors.

METEOROLOGIA

II Edición Racó de lectura