cabecera7.jpg
La comunitat educativa de l'IES Canónigo Manchón desitja a tothom: alumnat, mares, pares i a totes les persones de Crevillent, un bon any 2017.

Vídeos científics

ALUMNES DE L'IES CANÓNIGO MANCHÓN PARTICIPEN EN UN CONCURS DE VÍDEOS CIENTÍFICS

“ CIÈNCIA CLIP”

Us presentem una iniciativa científica molt creativa en la qual han participat sis alumnes de 1r de Batxillerat de Ciències de l'IES Canonge Manchón. Un concurs presentat a la web de Ciència Clip http://cienciaclip.naukas.com/ on es valorarà l'explicació d'un concepte científic mitjançant un vídeo original, aquest any entren en concurs més de 350 vídeos.

Els nostres alumnes, José Ramón Candela i Manuel Poveda han presentat un vídeo en el qual mostren la importància de l'ús responsable d'antibiòtics per tractar les infeccions bacterianes. L’enllaç és el següent: "Actualidad científica - Resistencia bacteriana"

Layla Berkani i Francisco Javier Ramírez mostren en el seu vídeo com funcionen els enzims de restricció i la seva importància en l'enginyeria genètica que s'està desenvolupant en l'actualitat. "Unas moléculas muy poderosas"

José Quiles i Laura Martínez han dissenyat un vídeo en el qual tracten les diverses inversions del camp magnètic terrestre i la importància d'aquest fenomen per a la vida al planeta. "Perdemos el norte, la inversión magnética"

IMPORTANT

Us demanem la màxima difusió d'aquest missatge perquè el 18 de maig comença la votació pública, en la qual qualsevol podrà votar a la web  http://cienciaclip.naukas.com/ els tres vídeos fins al 18 de juny.

Necessitem molts vots perquè els vídeos dels nostres alumnes siguen seleccionats, el nombre de vots formarà un terç dels criteris de valoració del jurat.

Podeu votar des de diferents dispositius (mòbil, ordinador, tablet…)

Moltes gràcies

Departament de Biologia i Geologia