La comunitat educativa de l'IES Canónigo Manchón us desitja un bon curs escolar 2019-2020. Benvinguts i benvingudes!

BEQUES CURS 2019-2020

Obert període de sol·licitud de beques. Més informació ací.

Admissió curs 19-20

VAGA 9 DE MARÇ

INFORMACIÓN SOBRE LA CONVOCATORIA DE HUELGA DEL 9 DE MARZO.
Estimadas familias:
Se ha convocado una huelga general para el próximo jueves, día 9 marzo. Se trata de una huelga general. El alumnado de 1º y 2º de la ESO podrá secundarla solo si sus padres deciden que lo hagan y este hecho deberá justificarse en los tres días siguientes para que la falta tenga carácter justificado. En el resto de niveles, no es necesaria autorización paterna según sentencia del Tribunal Superior de Justicia de la Comunidad Valenciana. No obstante, el alumnado ha de comunicar a la Dirección su intención de participar en la misma con cinco días de antelación para que la falta tenga la consideración de justificada.

La Dirección del centro ha nombrado los servicios mínimos necesarios para poder atender al alumnado que asista al centro.

El Director.

INOFRMACIÓ SOBRE LA CONVOCATÒRIA DE VAGA DEL 9 DE MARÇ.
Benvolgudes famílies:
S'ha convocat una vaga general per al proper dijous, dia 9 de març. Es tracta d'una vaga general. L'alumnat de 1r i 2n de l'ESO podrà secundar-la només si els seus pares decidixen que ho façan i este fet haurà de justificar-se durant els tres dies següents perquè la falta tinga la consideració de justificada. En la resta de nivels, no és necessària l'autorització paterna segons sentència del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. No obstant això, l'alumnat ha de comunicar a la Direcció la seua intenció de participar-hi amb cinc dies d'antelació perquè la falta tinga la consideració de justificada.

La Direcció del centre ha nomenat els serveis mínims necessaris per poder atendre l'alumnat que assistisca al centre.

El Director