cabecera6.jpg
La comunitat educativa de l'IES Canónigo Manchón desitja a tothom: alumnat, mares, pares i a totes les persones de Crevillent, un bon curs escolar 2017-2018.

Racó de lectura febrer

"Gràcies per la propina": Premi Sant Jordi de Novel·la

El primer llibre que va encetar aquest curs el racó de lectura va ser d'un escriptor francés, Antonie de Saint-Exupéry amb el seu llibre "El principito".

Ara és el torn d'un escriptor valencià, Ferran Torrent, amb el seu premi Sant Jordi de novel·la "Gràcies per la propina". El passat dijous 9 de febrer, el racó de lectura va presentar el llibre a tots els lectors que van assistir. Es va explicar la vida de Ferran Torrent, obra, context i temes més destacats. El dia 2 de març serà la posada en comú i esperem que ho passen bé llegint aquesta novel·la i els agrade molt.

II Edición Racó de lectura

IES Canónigo Manchón