• IES Canónigo Manchón
  • Crevillent
  • IES Canónigo Manchón
La comunitat educativa de l'IES Canónigo Manchón us desitja un bon curs escolar 2019-2020. Benvinguts i benvingudes!

PROVES D'ACCÉS A CICLES CURS 2020-2021

Termini d'inscripció obert del 25 al 29 de maig. Més informació ací.

Projectes Erasmus

Admissió curs 20-21

Proves d'accés 20-21

Prematrícula 20-21

Jornada portes obertes

JORNADA PORTES OBERTES IES CANÓNIGO MANCHÓN

Especialment dirigit a les famílies de l'alumnat que s'incorpora a l'institut des de Primària.

Beques de l'AMPA

BEQUES ALUMNAT (SOCIS AMPA CURS 2019-20)

Tot l'alumnat que pertany a l'AMPA de l'I.ES Canonge Manchón, podrà ser agraciat amb 1 de les 24 beques sortejades, 21 per valor de 50 € cadascuna i 3 beques extraordinàries per valor de 100 € cadascuna.

L'assignació de les beques s'ha fet proporcional al nombre de socis per cursos, i queden distribuïdes de la següent manera:

CURS

Nº BEQUES DE 50€

Nº BEQUES DE 100€

1r ESO

5 -- 250,00€
2n ESO i EESO 5 -- 250,00€
3r ESO 4 -- 200,00€
4t ESO 3 -- 150,00€
1r i 2n BAT 2 -- 100,00€
CICLES FORMATIUS 2 -- 100,00€
ALUMNAT GENERAL -- 3 300,00€
TOTAL DESTINAT BEQUES     1.350,00€

Aclariments:

1. Les beques no podran ser acumulatives, és a dir; no poden rebre 2 germans una beca per a cada un d'ells, tampoc podrà obtenir una beca extraordinària 100 € qui haja rebut una beca de 50 €

2. El sorteig es realitzarà el dimecres 24 de juny a les 20:30h. i serà emés en directe a través de la pàgina del nostre Facebook AMPA CANONIGO MANCHON.

3. Els afotunats/des es publicaran a la web de l'institut i diferents xarxes socials de l'AMPA (Facebook, Instagram, etc.)

4. Des de l'associació ens posarem en contacte amb els premiats/des per fer-los el lliurament de la beca, si tenen algun dubte podran contactar al nostre correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

5. L'import d'aquestes Beques només podrà consumir-se en qualsevol comerç de l'Associació de comerciants de Crevillent.

Proves d'accés a cicles formatius

PROVES D'ACCÉS A CICLES FORMATIUS

Per a cursar un Cicle de FORMACIÓ PROFESSIONAL amb futur, si no disposes dels requisits d'accés directe pots tenir opció a matricular-te si et presentes a les Proves d'Accés en l'IES Canónigo Manchón.

CONDICIONS D'ACCÉS:
Grau Mitjà: Tenir 17 anys d'edat o complir-los durant el 2020.
Grau Superior: Tenir 19 anys d'edat o complir-los durant el 2020.

INSCRIPCIÓ
Per email, entre 25 i 29 de maig.
Calendari de les proves: 1 i 2 de juliol.

Recorda reservar plaça a l'IES CANÓNIGO MANCHÓN entre el 17 i 25 de juny!

Premi del públic en la MICE

PREMI MICE DEL PÚBLIC EN LA CATEGORIA BATXILLERAT

El nostre centre ha participat per primera vegada en el Festival MICE de València (Mostra Internacional de Cinema Educatiu). En aquesta 8a edició, el Consell d'Educació de la Generalitat Valenciana, ha presentat una nova categoria, anomenada RqRqR, que promou la lliuta pels valors com la igualtat, la independència, el respecte, la lluita contra la violència de gènere....

Les alumnes Paula Sánchez, Paula Alarcón, Llum Burgada, Aitana Asensio i Celia Arabid i els alumnes Arturo Soriano i Enrique Alfonso, han estat guardonats en la categoria batxillerat de la secció RqRqR amb el curt de "Nora".

Aquest curt el prepararen el curs passat per al racó de lectura per a presentar el llibre de Jesica Fortuny, que tracta la violència de gènere i la igualtat d'oportunitats per a les dones.

Al llarg de tota la secundària i batxillerat, aquests alumnes i altres companys i companyes que no participaven en aquest curt, però sí en altres, han realitzat molts vídeos i han participat molt activament en les activitats proposades en el centre. Ha sigut un grup fantàstic i molt treballador. Els desitgem un bon futur!

Podeu veure la gala de premis que van retransmetre en directe el diumenge 17 de maig per instagram @festivalmice

Enhorabona pel treball!!!

Concurs organitzat per l'AMPA

CONCURS DE CÒMICS I DIBUIXOS

L'AMPA ens ha organitzat un concurs de dibuix per aquest fi de 3r trimestre i de curs tan diferent que estem tenint confinats a les cases. Si t'animes a participar, clica la imatge i podràs llegir les bases del concurs i els premis!!!

Si t'agrada dibuixar, no deixes passar aquesta oportunitat. Gaudeix del dibuix, de l'art i sobretot, de la creativitat.

T'ANIMES?

El teu nou canal de YouTube, desOrienta

Què és desOrienta?

DesOrienta Mariajo és un nou canal d'orientació on trobar informació per a pensar i prendre decisions. Aquest canal pertany a la nostra orientadora, M. José Durá, que s'esforça moltíssim per arribar a tots i totes, tant alumnat com a familiars, en aquesta situació tan difícil que estem vivint.

CANAL DE YOUTUBE

En aquest canal trobaràs vídeos molt interessants com "Nos situamos: Conocemos el sistema educativo", però també altres orientats a 2n de batxillerat sobre l'accés a la universitat, o com el vídeo informant sobre la formació professional. Si accedeixes al seu canal, trobaràs les respostes als teus dubtes en l'àmbit educatiu.

Però no acaba aquí. També ha realitzat un Padlet (mural digital) amb accés a molts continguts i moltíssima informació.

Si curses 2n o 3r de l'ESO: PADLET "NOS ORIENTAMOS"

Si curses 4t de l'ESO - FP - BAT: PADLET "¿Y AHORA QUÉ?"

Esperem que us servisca moltíssim i ja sabeu que qualsevol consulta personal a M. José, la poeu fer per AULES en el curs "Material d'orientació i enquestes" utilitzant el recurs "Conversa privada amb Mª José Durá".

Formulari d'accés

Plurilingüisme