CodeWeek

La semana pasada, del 15 al 18 de octubre, nuestro instituto participó en una actividad por la semana de la programación europea, la CodeWeek. La finalidad de esta actividad es promover el pensamiento computacional entre los jóvenes,  pensamiento esencial y muy necesario para nuestro futuro...

Poisson D'Avril

Qu'est que-ce le Poisson d'avril?

Lundi,1/4/2019, le lycée a célébré le fête du  Poisson d'avril.

En France le poisson d'avril est très important, parce que  les ancêtres ont dit que le premier jour de l'année les gens collaient sur le dos des autres des poissons.

Dans l'actualité les gens celebrent la fête de l'innocent.Et ils collent sur les dos des autres des poissons de couleur en papier.

Avec la professeure de Français Liliane , nous avons préparé des dessins de poissons dee couleur et avons décoré les couloirs.

Et les étudiants ont mis les poissons sur les dos des autres.

Bonne fête du Poisson d'abril!

Francophonie

El 20 de Març, és el dia de la Francofonia, aquesta festivitat és celebrada en tots aquells llocs on es parla francés.

Al nostre institut la nostra professora de Francés Liliane ha volgut que tots participarem en aquesta festivitat. Per això, el grup de música del nostre  centre junt amb la nostra cantant, Andrea González, han interpretat 3 cançons, això si, amb una xicoteta sorpresa, i és que els alumnes de francés també cantàvem en l'última cançó.

El francés és una llengua molt important, tant com les altres: Anglés, Alemany... No hauríem de deixar que una llengua tan bonica es perdés.

Aquestes han sigut les cançons:

- La vie est rose

- Je t'aime

- On ecrit sur les murs (Kids united)

Bonne fête de la francophonie!

Hechos históricos

ciencia1