Copyright 2019 -

Un dia en la natura

El 25 d'octubre es va organitzar l'excursió anual de la pujada al Picatxo més coneguda com "La boleta del queixal". Els alumnes de 1r i 2n d'ESO ens anàrem cap a la muntanya a passar el dia, conviure i respectar la natura.

Es podia triar entre anar en autobús,  des de l'institut fins a "la Palaia" i la resta del camí a peu o fer tot el recorregut a peu des del poble fins al Picatxo.

Els que vam anar a peu, vam eixir del parc Telmo Vela. Caminàrem, caminàrem, van descansar i esmorzar, vam continuar caminant, caminant... i al voltant de les 12, ens vam dividir. Els més avançats vam pujar al Picatxo, dalt de tot, què passada de vistes!!!! Els que estaven més cansats, es van desviar i es quedaren al campament base en els Anouers, a on estaven ja els companys que havien pujat en autobús.

Els que anaren en autobús, eixiren a les 8:45 de l'institut. Quan van arribar a la zona de descans de la Palaia, l'autobús no podia seguir i feren el trajecte restant a peu fins als Anouers, que com ja he dit, era la base del campament, el punt de reunió dels dos grups, els que pujaren a peu i els d'autobús.

Una vegada tots en els Anouers, dinàrem, jugàrem, descansàrem i al voltant de les 15:00 vam fer files per començar la baixada els que anàvem a peu. Els que anaven en autobús es quedaren organitzant el campament i netejant-lo per deixar tot tal com estava, perquè hem de cuidar i respectar la natura. Al voltant de les 16:00 van iniciar el descens a la Palaia a on els esperava l'autobús.