Deportes out

¿Te gusta el ajedrez? Si es así, esta noticia te interesará.

El club de ajedrez de Crevillent, va a celebrar un interesante torneo para todos los amantes de este deporte. Tanto si eres socio del club, como si no lo eres, puedes participar. A continuación tienes toda la información necesaria, como días, lugar de competición, premios... y teléfonos de contacto.

Si te animas, ¡Suerte en el torneo!

LONDRES 2018 - 28 DE NOVIEMBRE

EL DESEMPATE

Magnus Carlsen - Fabiano Caruana

¿Estáis siguiendo el Mundial de ajedrez 2018? Si es así, no os perdáis este gran momento, el desempate, será una pasada, pues las 12 partidas realizadas entre los dos campeones, han sido tablas.

¿Conseguirán el desempate?

Recomendaciones IES Canónigo Manchón para seguir el TIEBREAK del Mundial de Ajedrez - 28 NOV 2018 a las 16:00 horas

PARTIDA:

ANÁLISIS CON COMENTARIOS:

CREVILLENT, 15 DE MAIG DE 2018

Marxa per la diversitat funcional

Sí, una data important perquè, aquest dia, més de 800 persones de Crevillent van circular pels carrers de Crevillent. Però el número majoritari va pertànyer als alumnes dels col·legis de la localitat amb la participació de més de 600 alumnes d'infantil i primària. En el cas del nostre centre, no soles anaren els alumnes de 1r ESO A, sinó que els alumnes de 1r de BAT, anaren com a coordinadors d'aquesta marxa per ajudar als discapacitats psíquics del col·legi Verge dels Desemparats, que també participaren.

Aquesta Marxa per la diversitat funcional, és la segona que convoca el club esportiu "Amanecer" i esperem tots que a la tercera marxa encara tinga més participació.

Pedro José Puig Candela

Triatlón: El triatlón es un deporte olímpico que consiste en realizar 3 disciplinas deportivas: natación, ciclismo y carrera a pie, que se realizan en orden y sin interrupción entre una prueba y la siguiente. El tiempo que el triatleta tarda en cambiar de una disciplina a la siguiente se denomina transición.

Un alumno de nuestro centro, Pedro José Puig Candela de 2º BAT HCS, ha quedado 1º clasificado Junior en la Triwhite Cup 2017, también conocido como...

L'equip de Crevibasket ens desitja l'entrada del nou any d'una manera molt especial.

Han fet un mannequin challenge que està molt de moda!!

Mireu que bé estan tots!

FINAL DE BÀSQUET

Crevibasquet 67 - 40 Montemar B

Ja ha acabat la competició de bàsquet. L'últim partit del Crevibàsquet amb victòria, celebrat el passat 25 d'abril al pavelló Fèlix Candela, els va permetre quedar 3r de la 1a zonal. Enhorabona a tots!

Després, els jugadors van anar a celebrar-ho amb els pares i mares al Parc de muntanya d'Albatera. Els van repartir un diploma, van dinar arròs i van gaudir d'un fantàstic dia.

PARTIT FAMILIAR PARES-FILLS

El passat dissabte 31 de gener, els membres del Crevibàsquet van  jugar un partit amistós contra els seus pares. Com que estaven de setmana de descans després de finalitzar la primera fase del campionat, van aprofitar i van convertir l'entrenament en un "superpartit" del qual van gaudir pares i fills. Mireu!

En la foto de la dreta tenim als membres de l'equip infantil amb un pare infiltrat.Inocente

partit_f1

partit_f2

Ací, a l'esquerra , tenim als "super pares" i a la dreta a tots junts. Que gran familia!

partit_f3

Bé, i com van quedar?  34-66!!!

VICTÒRIA PER ALS PARES!!!!!

Anant cap a l'ascens

, el Crevibàsquet, equip de bàsquet infantil de Crevillent, després de la primera fase del campionat i amb 10 jornades jugades, ha quedat...Sorprendido